Sligro wordt nieuwe partner van Gault&Millau Nederland

Sligro heeft zich voor een periode van drie jaar als partner verbonden aan Gault&Millau Nederland. De horecagroothandel en de restaurantgids maken dit deze week bekend.

Sinds Godfried van der Lugt in 2018 de nieuwe uitgever werd van de Nederlandse Gault&Millau-gids, is het merk sterk gegroeid in aanwezigheid, relevantie en impact. Naast de jaarlijkse gidslancering organiseert Gault&Millau inmiddels ook succesvolle evenementen zoals 100Chefs by Gault&Millau. Sligro zal op beide evenementen prominent aanwezig zijn en de deelnemende restaurants voorzien van een zorgvuldig geselecteerd aanbod uit het foodassortiment.

Hetzelfde doel

“Gault&Millau en Sligro streven hetzelfde doel na,” zegt Dirk van Iperen, Directeur Sales bij Sligro over de samenwerking. “Samen willen we de Nederlandse gastronomie nog beter op de kaart zetten. Gault&Millau doet dit door liefhebbers van kwaliteit op het bord, met betrouwbare en onafhankelijke informatie de weg te wijzen naar de beste horecazaken die Nederland te bieden heeft. Sligro helpt de chefs en ondernemers in die zaken het beste uit zichzelf te halen, door ze te verbinden met het juiste aanbod, kennis en advies. Zo leveren we allebei een belangrijke bijdrage aan het succes van horecaprofessionals.”

Als onderdeel van de samenwerking zal Sligro jaarlijks zorgdragen voor de distributie van het officiële emaille score-schildje dat Gault&Millau na de bekendmaking van de nieuwe scores aan de beste restaurants van Nederland uitreikt.

Hoofdfoto:
v.l.n.r. Maurice Dijkstra, Koert-Jan Zandt, Kristel Heerkens, Godfried van der Lugt, Mark van Dinther, Dirk van Iperen, Tjitze van der Dam, Iris Kieftenbeld, Ellen Schut en Sietse Blummel.


STRRN Magazine   - Alles over de culinaire top van Nederland.